piątek, 1 marca 2013

WIZYTA 2 DEPILACJA LASEROWA W LASER COSMETICS SALON LUBLIN

Na drugi zabieg depilacji laserowej udałam się do Laser Cosmetic Salon równe 10 tygodni po pierwszym zabiegu (myślę że podanie daty byłoby dla Was bardziej mylące;).

Dlaczego 10 tygodni, a nie jak polecają w salonach po 6-8 tygodniach?
Zaufałam treściom na forum anglojęzycznym, gdzie osoby porównywały swoje odstępy między jednym a drugim zabiegiem, gdzie okazywało się że Ci odwiedzający salon rzadziej (średnio co 10-12 tygodni) mieli lepsze efekty usunięcia włosków. Pamiętajcie, każdy robi to co chce, ja zaufałam ludziom robiącym już takie zabiegi. Z natury po prostu jestem bardzo nieufna jeśli chodzi o słuchanie opinii salonów, które ten zabieg wykonują. Warto dodać że druga wizyta była również z racji zakupionego przeze mnie groupona, tak więc zabieg 4 partii ciała kosztował mnie ok 200 zł. To duża ulga i warto szukać przeróżnych promocji na te zabiegi. Patrzcie również na pakiety, wtedy takie opcje tez są bardziej opłacalne :)

Jakie efekty i co myślę o wizycie w Laser Cosmetics Salon??
Jedyne czego żałuję, to to, że nie mogę w tym poście zamieścić Wam zdjęć z wizyty, którą byłam zafascynowana :) Naprawdę (a to u mnie się rzadko zdarza).
Wygląd salonu rewelacyjny. Muzyka, nastrój, zaproszenie na filiżankę herbaty podczas gdy Pani przygotowywała miejsce i sprzęt do zabiegu.

Było bardzo komfortowo, Pani zakrywała mi części ciała, którymi nie była zainteresowana.
Depilacja odbywała się dużą głowicą (tak jak w przypadku poprzedniego salonu) czyli Light Sheer HS firmy Lumenis <--- czyli ten model, któremu ufałam, a nie jakimś tanim podróbkom które można znaleźć na rynku.

Uczucia podczas wizyty takie same - przy pachach były to drobne choć dość bolesne ukłucia, przy bikini było również podobnie, natomiast nogi i uda poszły "lightowo", znaczy się nie bolało prawie nic;)


Po zabiegu Pani popsikała mnie sprayem przeciwko popatrzeniom, co dało mi dość dużą ulgę, bo nagle lekko zaczerwieniona skóra stawała się dziwnym trafem normalna.




Po kilku godzinach odetchnęłam z ulgą - nie zostałam nigdzie poparzona !
Niestety w poprzednim salonie (Ideal Medzie) zostałam poparzona na stopach. Przyznaje że skóra była opalona bardziej niż całe nogi ze względu na większe "odkrywanie" tej części w lecie,ale te popatrzenia widoczne przez kilka miesięcy nie były fajne :(

Czy depilacja laserowa jest bezbolesna?
Ja na moim przykładzie mówię - NIE, ale jest to do zniesienia. Choć słyszałam że niektóre osoby tak nie reagowały jak ja podczas zabiegu (czyli od czasu do czasu podskakiwały z bólu:).
Myślę że to sprawa indywidualna, ale lepiej przygotować się, że może trochę nas to poboleć, szczególnie w okolicy pach i bikini, które są po prostu bardzo wrażliwymi partiami ciała.

Jednym słowem?
Rewelacja i wszystkim polecam.:) gdyby nie ten mały ból podczas zabiegu byłby CUD MIÓD :)


Zapraszam na następny post z mojej wizyty w salonie depilacji laserowej Ars Medica, a tymczasem tutaj filmik na temat mojej wizyty w Laser Cosmetic Salon, jeśli ktoś z Was nie oglądał :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz