środa, 6 marca 2013

DEPILACJA LASEROWA - MOJA OPINIA PO ROKU CZASU

Dziś zajmę się tym, czego powinno być mniej po depilacji laserowej - czyli WŁOSKÓW :)

Warto na początek wspomnieć, że wykonywałam zabieg na 3 partie ciała
- całe nogi
- bikini
- pachy

Warto również wspomnieć jeszcze raz, że na zabiegi nie udawałam się co 6-8 tygodni, tylko zachowywałam odstęp ok 10-11 tygodni. Wyczytałam na różnych forach, że lepiej poczekać nieco więcej czasu i tym sposobem efekty są lepsze. Tak więc nie dajmy się robić w balonika ;)

Ostatni zabieg (tak jak wspomniane w tytule) postu miałam rok temu.
Jakie są moje spostrzeżenia?

1 . Włosków jest duuuużo dużo mniej 
Ta ilość, jaka pozostała mi na ciele, w miejscach wykonania zabiegu bardzo mnie satysfakcjonuje :) Teraz włoski nie są moją zmorą a jedynie małym zabiegiem kosmetycznym jeśli chcę doporowadzić moją skórę do gładkości :)

NOGI - zostało ok.30% włosków
BIKINI - zostało ok.10% włosków
PACHY- zostało ok. 10% włosków lub może mniej?:) Posiadam może ok 15 włosków :)

2. Lepiej robić zabiegi w jednym salonie
Wg mnie lepiej robić zabieg od początku do końca w jednym salonie. Ma to swoje trzy najważniejsze zalety:
- macie w salonie swoją historię, zakładana jest karta pacjenta
- dzięki historii osoba wykonująca zabieg może w bezpieczny sposób zmienić siłę lasera, co daje mniejsze prawdopodobieństwo poparzenia, tak jak to się stało w moim przypadku :/
- jeśli robicie trzy zabiegi po kolei w jednym i tym samym salonie, zazwyczaj jest zaznaczone w cenniku, że jeśli 3 zabiegi Wam nie pomogły do końca uporać się z włoskami, to kolejne macie 50% taniej !!!!

3. Trzy zabiegi mi nie wystarczyły, przydałby się jeszcze jeden, max. dwa zabiegi
W tym momencie gdybym poddała się zabiegom w jednym salonie, to miałabym tutaj wszystko w miare tanio:) Tak się nie stało. Przerwałam zabiegi, ponieważ straciłam pracę i pieniądze zostawione na tzw czarną godzinę musiałam przeznaczyć na życie a nie na kolejne zabiegi.

4. To nic, że nie dokończymy zabiegów do końca 
Znam kilka osób, które tak jak ja po którymś z kolejnych zabiegów przerwały wizyty głównie z przyczyn finansowych, a później po kilku latach miały zabieg w tych samych miejscach. Efekty były zadowalające, im również wystarczyło 4-5 wizyt :)


A NA KONIEC FILMIK ODNOŚNIE TEGO POSTA :) 
ZAPRASZAM JEŚLI KTOŚ JUŻ NIE OGLĄDAŁ


2 komentarze:

  1. witaj ,
    czy mogłabyś podzielić się ze mną swoja opinią na temat efektów depilacji jako ,że minęło już 7 miesięcy od twoich spostrzeżeń po roku czasu , czyli praktycznie jesteś już 2 lata po depilacji , czy pojawiają się nowe włosy czy efekt utrzymuje się taki jaki był ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj https://mamabezrecepty.pl/zapalenie-mieszkow-wlosowych/ sobie czytam o wrastających włoskach, z czym się właśnie borykam przez to że depiluję się maszynką. Czy po depilacji laserowej problem by minął?

    OdpowiedzUsuń