środa, 20 marca 2013

NA CZYM POLEGA PRÓBA DEPILACJI LASEROWEJ?

Postaram się napisać post krótki, zwięzły i na temat ;)


Jak już wspominałam, wskazane jest, by pierwszy zabieg depilacji laserowej poprzedzony był konsultacją lekarską w salonie depilacji laserowej, do którego się udamy.O tym jak wybrać dobry salon ze sprawdzonym sprzętem pisałam w poprzednich postach.
Taka wizyta często (lecz nie zawsze) kończy się próbą laserową (jeśli oczywiście osoba przeprowadzająca zabieg uzna że spełniamy wszystkie kryteria, o których również mówiłam w poprzednim poście i filmiku).

Próba laserowa to nic innego jak sprawdzenie w jaki sposób nasza skóra zachowuje się na światło lasera. Jest to zabieg robiony na małym obszarze skóry. Zazwyczaj jest to 3x3cm bądź 5x5cm. Jeśli nic podejrzanego nie dzieje się z naszą skórą w ten sam dzień i kilka dni po, to znaczy że wszystko jest w porządku. Obserwujcie również to, jak zachowują się włoski.

WAŻNE!
Przed zabiegiem skóra powinna być ogolona, umyta i niczym nie posmarowana. Pamiętajmy że usuwamy włoski wyłącznie goląc włoski  (nie używać wosku, depilatora, pęsety!!!)
Golimy włoski dzień-dwa przed zabiegiem (najpóźniej wieczorem w dniu poprzedzającym takowy zabieg).

Jeśli chcemy wykonać depilację pach to nie stosujemy na skórę żadnych antyperspirantów.
To przygotowanie tyczy się samej próby laserowej jak i pierwszego oraz kolejnych zabiegów depilacji laserowej. 
Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam temat. Tak więc do dzieła i POWODZENIA !!! :)

A tutaj jak zwykle moje wypocinki :)



1 komentarz:

  1. Titanium Spade - Stainless Steel - TITIAN ART
    Stainless toaks titanium Steel is crafted titanium bolts with titanium core, ray ban titanium which is made from the titanium oxide core of the citizen titanium watch steel core titanium tubing of the blade. The base plate is designed to be $9.00 · ‎Out of stock

    OdpowiedzUsuń