piątek, 22 marca 2013

POSTĘPOWANIE PO ZABIEGU DEPILACJI LASEROWEJ



Naturalnym objawem skóry, która była poddana zabiegowi depilacji laserowej jest:

- mniejsze lub większe zaczerwienienie obszary skóry w którym był wykonywany zabieg depilacji, może towarzyszyć temu lekki ból i pieczenie lecz nie zawsze. Może pojawić się również podrażnienie skóry w okolicy mieszka włosowego lecz też nie zawsze.Wszystko ustępuje zwykle po kilku godzinach, max. 2-3 dniach. Ja zostałam poparzona i to w jaki sposób to odczuwałam i jakie miałam ślady  1 dzień po zabiegu (rano gdy się obudziłam) możecie zobaczyć  w poprzednim poście związanym z wizytą w Ars Medica. Tutaj post: 


W tym właśnie czasie po depilacji powinniśmy traktować skórę bardzo delikatnie, a mianowicie:

- obszar depilowany myjemy delikatnym żelem albo mleczkiem (nie mydłami). Gdy nie mamy takowych  to myjemy ten obszar zwykłą wodą ! Ważne by nie używać na ten obszar nic co ma w składzie alkohol, a jak wiadomo dużo kosmetyków ma go w sobie


- nie trzemy ani nie drażnimy skóry, w razie kąpieli delikatnie ją osuszamy


- stosujemy kremy Alantan Plus lub  Bepanthen kilka razy dziennie


- jeśli okolica dotyczyła pach to nie stosujemy antyperspirantów ani żadnych dezodorantów przynajmniej kilka dni po zabiegu

- wszelkie peelingi złuszczające stosujemy minimalnie 2 tygodnie od zabiegu

- jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy (jeśli zabieg był robiony w tym miejscu) również odstawiamy te zabiegi na minimum 2 tygodnie

- opalanie (w tym solarium i samoopalacze) po zabiegu jest również przeciwwskazane do miesiąca czasu po zabiegu

- jeśli mimo wszystko jesteśmy narażeni na słońce bo wykonywałyśmy zabieg w okolicy twarzy i rąk , w tych miejscach stosujmy krem z filtrami ANTY UVA/UVB o wysokich wskaźnikach ochrony – co najmniej 50. Przez co najmniej 4 tygodnie po zabiegu. 

A tutaj jak zwykle filmik o tym, co piszę. ZAPRASZAM !


2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym Sercem Natury :) Coś słyszałam o tym sklepie, ale zapomniałam nazwy, muszę się tam kiedyś przejechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Jagoda :)
    efekty nadal sie utrzymują? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń