środa, 6 marca 2013

DEPILACJA LASEROWA - MÓJ RANKING SALONÓW W LUBLINIE

Tutaj nadszedł czas i miejsce na podzielenie się z Wami moją opinią na temat salonów, do których uczęszczałam. Tutaj daje  ranking:

MIEJSCE 1 

LASER COSMETIC SALON
W kilku zdaniach?
- obsługa miła i profesjonalna
- obyło się bez poparzeń i skutków ubocznych
- bardzo ładny wystrój gabinetu, z gustem i poczuciem smaku, dużo kolorów na ścianach
- posiadają sprzęt firmy Lumenis
- ich cennik jest najbardziej korzystny, jeśli chodzi pakiety i promocje :)

NA PEWNO WYBIORĘ SIĘ TAM NA KOLEJNY ZABIEG !!!


MIEJSCE II

 IDEAL MED
Dlaczego nie miejsce pierwsze?
- niestety zostałam poparzona, na szczęście lekko (w okolicy stóp)
- gabinet wyglądał dość ładnie
- obsługa była miła i sympatyczna
- posiadają sprzęt firmy Lumenis
- ich cennik nie budzi przeciwwskazań, ale nie jest najlepszy :(


MIEJSCE III

ARS MEDICA
A to dlatego że:
- zostałam dość dotkliwie poparzona w okolicy pachwin mimo że Pani twierdziła że to normalne
- gabinet wyglądał trochę jak gabinet dentystyczny, bez kolorów
- Pani wykonująca zabieg sympatyczna
- posiadają sprzęt firmy Lumenis
                                  - ich cennik jest dość dobry - posiadają promocję 50% zniżki od cen normalnych


Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów na temat wizyty w danym salonie zapraszam na filmiki:

                           FILMIK ODNOŚNIE SALONY LASER COSMETIC SALON


                               PONIŻEJ FILMIK ODNOŚNIE GABINETU IDEAL MED


                                 A TUTAJ MOJA OPINIA NA TEMAT ARS MEDICA


                                                                       ZAPRASZAM !!!!

2 komentarze:

  1. Ja zaczynałam kilka lat temu z IPL, bo o diodowych w Lublinie można było pomarzyć wtedy. Efekty były dobre. Po zakończeniu kuracji po ok 1 roku wszystko zaczęło odrastać...Na początku powoli, tak miało niby być, że raz do roku poprawka. Ale potem po pół roku odrosło wszystko. Więc wybrałam się na laser diodowy..Całą poprzednią jesień i zimę walczyłam z nogami, bikini i pachami. Po 5 zabiegach miał być koniec...Minął rok, a na łydkach śladu po laserze nie ma, a pachy i bikini zaczyna powoli się zagęszczać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem że możesz być niezadowolona z efektów ale u mnie minęło już ponad 1,5 roku i nie widzę żeby włosków było więcej czy żeby odrastały. Wiadomo- co każdy to inaczej reaguje, ja natomiast chcę poprzez ten blog pokazać że wybierając miedzy IPL a Light Sheer Duetem jestem spora różnica i przestrzec bo również wiele moich kumpel na tych zabiegach IPL się zwyczajnie nabrało.

    OdpowiedzUsuń