środa, 29 lutego 2012

POST 1 - POWITANIE I MOJA HISTORIA Z LASEREM

W moim pierwszym poście chciałabym serdecznie powitać wszystkich przeglądających mój blog :) Jeśli tu trafiłeś to prawdopodobnie:

A) dowiedziałeś się o istnieniu bloga z mojego kanału na YouTube http://www.youtube.com/user/CzarnaJagoda86 
by dowiedzieć się bardziej szczegółowych informacji na temat depilacji

B) szukasz jasnych i konkretnych informacji na temat metod depilacji,
a szczególnie depilacji laserowej

C) jesteś tu zupełnie przez przypadek :)

Niezależnie od przyczyny witam Cię bardzo serdecznie i zapraszam do lektury.
Blog ten powstał, by w sposób dokładny i szczegółowy opisać depilacje laserową
 laserem LightSheer Duet, jakim miałam przeprowadzone 3 zabiegi.




Mimo że laser jest już w Polsce znany od ponad 10 lat, to gdy zajrzeć na różne strony poznajemy temat lasera bardziej od strony teoretycznej niż tego, jak to realnie wygląda, jakie są skutki uboczne oraz jego wady i zalety. Przynajmniej mi trudno było się dowiedzieć poprzez forum "jak to z tym laserem naprawdę jest" przed tym, jak zdecydowałam się na zabieg osobiście.

Odwiedziłam 3 różne miejsca w Lublinie, w których wykonuje się zabieg depilacji laserowej, by mieć porównanie. Można powiedzieć że skutki uboczne lasera również mnie nie ominęły, tak więc słownie jak i poprzez zdjęcia będę starała się Wam opowiedzieć całą moją historię związaną z depilacją laserową.

Skąd pomysł by wybrać się na depilację laserową?
Dlaczego wybrałam laser Light Sheer Duet zamiast IPL, IPL+RF? 
Jakie są moje spostrzeżenia po odwiedzeniu 3 salonów w moim mieście?
Jakie miałam skutki uboczne depilacji?
Do którego salonu wybiorę się po raz kolejny i dlaczego?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi właśnie TU !
ZAPRASZAM DO LEKTURY BLOGA ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz