środa, 29 lutego 2012

DECYZJA O DEPILACJI LASEROWEJ - HISTORIA PRAWDZIWA :)

Z tematem depilacji laserowej spotkałam się dość dawno temu od koleżanki, która mocno zachwalała depilację laserową  LightSheer Duetem.Musze przyznać bez bicia że szczerze zazdrościłam jej gładkich nóg jakie mi pokazała po roku czasu wykonywania ostatniego z 3 zabiegów depilacji, jakie miała robione. Wszystko to wydawało się zbyt cudowne by było prawdziwe. Tym bardziej że ja już od kilku lat z moimi niechcianymi włoskami walczyłam woskiem "po domowemu" (chodząc do kosmetyczki doprowadziłabym się do bankrutwa woskując nogi, ręce, bikini oraz pachy).

 Było jednak kilka ALE....a mianowicie:
1) Czy napewno Light Sheer Duet okaże się skuteczny czy może wybrać depilację IPL-em o którym też trochę słyszałam?
2) Czy będę miała identyczne efekty jak moja koleżanka?
3) Czy podołam finansowo? (ceny lasera były przecież kosmiczne jak na mój portfelik)

1) Light Sheer Duet czy IPL?
Strasznie odpychająca dla mnie osobiście była cena Dueta (i myślę że nie tylko dla mnie, prawda?)
Próbowałam się dowiedzieć jak wygląda sprawa z laserami używanymi do depilacji - mianowicie LihtSheer Dueta oraz IPL/IPL+RF.
Przykładowa firma No-Vello proponowała zabieg IPL za 99 zł każdej części ciała, natomiast za całe nogi w dowolnym gabinecie, w którym pracowano na LightSheer Duecie ceny za depilację nóg nie schodziły poniżej 1000 zł za jeden zabieg !!!!!
Jednak należy zaznaczyć że IPL to laser, który nie służy głównie do usuwanie owłasienia. Sama kosmetyczka czy nawet obsługa mająca w swojej ofercie zabiegi IPL powie Wam,że laser IPL jest głównie wykorzystywany na zabiegi na twarz (usuwanie przebarwień, naczynek, lifting itp).

Decyzja o wyborze LightSheer Dueta przyszła po rozmowie z lekarzem specjalistą, po odwiedzinach wielu for i stron internetowych (głównie na anglojęzycznych, ale i na wizażu), na ktorych spędziłam kilka dobrych miesięcy zadając pytania i czytając opinie innych o tych dwóch typach laserów.
W końcu jeśli miałam zainwestować dużą kwotę pieniędzy na ważny cel - SKUTECZNE POZBYCIE SIĘ WŁOSKÓW -to  musiałam temat poznać od początku do końca jak tylko się da.

Na + : opinie na forach odnośnie skuteczności lasera diodowego, realne zobaczenie stanu nóg koleżanki po LS Duecie , nadzieja na skuteczne i długotrwałe pozbycie się niechcianych włosków
Na -  : cena, cena i jeszcze raz cena !

2) Czy będe miała identyczne efekty jak koleżanka ?
Odp. Tego nie wiedziałam ale już teraz wiem że nie. Wszystko zależy od naszego indywidualnego kolorytu skóry jak i koloru włosków jakie posiadamy. Im jaśniejsza skóra i tym samym ciemniejsze włoski na niej, tym lepiej. W każdym salonie na pytanie "Jaka skóra jest najlepsza do depilacji LS Duetem?" otrzymałam odpowiedź "Idealna będzie skóra Królewny Śnieżki, wręcz biała z ciemnymi włoskami". Ja osobiście jestem posiadaczką oliwkowej skóry i ciemnych włosków (wg mnie wszystkie widać gołym okiem:). Wszystko widoczne na obrazku poniżej i jest to zdjęcie pokazujące mój kolor skóry bez opalenia. Myślę że to dość ważna informacja dla Was - czytających. Oznacza to, że NIE JESTEM idealną pacjentką na zabiegi laserowe :)





3) Czy podołam finansowo żeby mieć zabieg LS Duetem?
To, że poszłam na zabieg skłoniła mnie oferta Groupona, ponieważ pojawiły się takie oto oferty: 




Pojawiła się ofera pt. "199 zł zamiast 2400zł na 4 partie ciała". Gdyby nie to, myślę że do tej pory czekałabym na promocję typu 50% mniej od cennika, z jakim spotykałam się w salonach depilacji laserowej. Traf chciał że w tym samym czasie pojawił się drugi Groupon do innego gabinetu, w którym wykonywano laser, tym razem oferta brzmiała "199 zł zamiast 2300 zł na 3 partie ciała". Co byście sobie wtedy pomyśleli ? :) Bo ja "no nic tylko brać i nie gadać! w końcu trafia się okazja, by przetestować to na swoim przykładzie dość niskim kosztem!" :) A efekty ich widoczne będą w następnych postach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz